Help desk od NETSENSAI

Szukasz profesjonalnej obsługi technicznej dla Twojej firmy? Nasz Helpdesk oferuje kompleksowe wsparcie IT, cechujące się profesjonalizmem, szybkością działania oraz opłacalnością biorąc pod koszty utrzymania wyspecjalizowanej kadry specjalistów.

Co oferujemy:

  1. Profesjonalizm:  Posiadamy bogate doświadczenie w obsłudze różnorodnych problemów technicznych. Zapewniamy najwyższy standard obsługi, dbając o to, by Twoje potrzeby były rozwiązywane z pełnym profesjonalizmem.

  2. Szybkość działania: W przypadku problemów technicznych czas jest kluczowy. Dzięki naszemu dedykowanemu Helpdeskowi możesz liczyć na szybką reakcję i rozwiązanie problemów w możliwie najkrótszym czasie. Najczęściej działamy zdalnie, ale zapewniamy także dojazd do klienta.

  3. Opłacalność: W porównaniu do zatrudnienia i utrzymania grupy informatyków na stałe, nasza usługa Helpdesk jest znacznie bardziej opłacalna. Pozwala to zaoszczędzić na kosztach związanych z wynagrodzeniami, szkoleniami oraz infrastrukturą techniczną. Dzięki temu możesz skoncentrować swoje zasoby na rozwoju biznesu, nie martwiąc się o obsługę techniczną.

Nie ryzykuj opóźnień i problemów technicznych. Skorzystaj z naszego profesjonalnego Helpdesku i ciesz się płynnym funkcjonowaniem Twojej firmy. Skontaktuj się z nami już dziś, aby omówić szczegóły współpracy!

Oferujemy naszej współpracy:

Jeżeli są Państwo zainteresowani współpracą długoterminową, oferujemy pakiety serwisowe, w zakresie których mogą Państwo skorzystać z profesjonalnej i szybkiej usługi informatycznej.

Plan podstawowy

brutto miesięcznie
PLN 50

Plan zaprojektowany dla małych przedsiębiorstw, obejmujący 4 tokeny, które można przeznaczyć na pomoc i konsulting zdalny, w zakresie naprawy lub aktualizacji oprogramowania, a także zmian na zbudowanej przez nas stronie internetowej. Pakiet obejmuje także aktualizację i nieprzerwany monitoring nad stroną internetową.

Zalety i wady

Zaletą jest niski kosztu usługi
Dzięki możliwości zdalnego łączenia się z Państwa biurem koszt rozwiązania problemu np. z awarią oprogramowania kosztuje Państwa tylko 25 zł netto za godzinę.

Wadą jest dodatkowa opłata za dojazd
Nasza pomoc często wymaga dojazdu do klienta, w przypadku gdy pomoc zdalna nie będzie możliwa. Koszt dojazdu to 1 zł za kilometr.

Plan rozszerzony

brutto miesięcznie
PLN 50

Plan zaprojektowany dla małych i średnich przedsiębiorstw, obejmujący 10 tokenów, które można przeznaczyć na pomoc i konsulting zdalny, w zakresie naprawy lub aktualizacji oprogramowania, a także zmian na zbudowanej przez nas stronie internetowej, oraz dodatkowo 2 interwencje z dojazdem do Państwa biura. Pakiet obejmuje także aktualizację i nieprzerwany monitoring nad stroną internetową.

Zalety

Zaletą jest niski kosztu usługi
Dzięki możliwości zdalnego łączenia się z Państwa biurem koszt rozwiązania problemu np. z awarią oprogramowania kosztuje Państwa tylko 25 zł netto za godzinę.

Dodatkowo w ramach pakietu wliczony jest koszt dwóch wizyt w Państwa biurze i naprawy usterek, których rozwiązanie jest nie możliwe poprzez połączenie zdalne. Trzeci i kolejne dojazdy są dodatkowo płatne - 1zł za kilometr.